Obraz z definicji milczy, ale metaforyczną prawdą jest, że potrafi powiedzieć więcej niż słowa. Fotografia pozostaje bardziej bezpośrednia niż najbardziej szczegółowy opis i odpowiada za pierwsze wrażenie, które z kolei uważa się za lwią część sukcesu.
Zdjęcia korporacyjne przedstawiają pojedynczą osobę lub grupę kilku albo kilkunastu ludzi – na ogół zarządu lub kluczowych pracowników dużego podmiotu gospodarczego. Bohaterów sesji fotografuje się na jednolitym lub podobnym tle i w takim samym oświetleniu. Zdjęcia mogą zostać wykonane zarówno w siedzibie klienta, jak i w profesjonalnym studio. Zdjęcia korporacyjne są niezastąpione na firmowych stronach internetowych, w szeroko pojętej reklamie i mediach czy na portalach społecznościowych. To niezwykle ważna część budowy wizerunku, dzięki czemu łatwiej znaleźć klientów na swoje produkty i usługi.
Fotografia korporacyjna ma za zadanie ukazać „ludzkie oblicze” wielkiej firmy. Fundamentalnym zagadnieniem pozostaje wyraz twarzy postaci uwiecznianych na zdjęciach. Absolutnie nie może być tu miejsca na niepewność, podejrzany uśmiech, lęk, zmieszanie czy sztuczność – taki obraz wywołałby efekt odwrotny od zamierzonego. Twarz i mowa ciała na fotografiach mają wyrażać profesjonalizm w swojej dziedzinie, otwartość na ludzi i wyzwania, pozytywną pewność siebie i zwyczajną sympatię.
Szalenie ważnym elementem zdjęć korporacyjnych jest elegancki i świadczący o profesjonalizmie ubiór. Dobrze dobranej koszuli i marynarce lub żakietowi musi towarzyszyć starannie przygotowana fryzura czy wizaż. Dla osiągnięcia najlepszego efektu warto skorzystać z usług doświadczonej wizażystki. Po każdej sesji przychodzi jednak czas na postprodukcję, czyli większy lub mniejszy retusz w zależności od potrzeb i oczekiwań klientów. Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy doceniają rolę profesjonalnej fotografii korporacyjnej.